piątek, 22 listopada 2013

Liebster Blog Award

Jestem mile zaskoczona nominacją do 'Liebster Blog Award'. Serdeczne podziękowania dla Hexy i Jukki :D

Moje odpowiedzi:

1.       Czym kierujesz się w życiu ?
Kieruję się w życiu zasadą, że należy robić wszystko dla siebie i być z siebie dumnym.
2.      Najlepszy film według ciebie ?
Zdecydowanie jednym z lepszych jest Donnie Darko ale chyba nie umiem wybrać tylko jednego ;c
3.      Lubisz rysować ?
Jasne, często coś rysuję. :)
4.      Czytasz książki ?
Jeśli znajdę jakąś, która mi odpowiada.
5.      Wolisz komedie czy horrory ?
Zdecydowanie horrory! 
6.      Bez czego nie mogłabyś/ nie mógłbyś się obejść ?
Telefon, internet, przyjaciele. Takie typowe dla XXI wieku. ;P
7.      Masz jakieś Hobby ?
Piszę bloga to chyba głównie to. :D
8.      Jakiej muzyki słuchasz ?
Trudno określić bo na mojej liście znajdzie się i pop i rock nawet przewinie się metal i aż głupio się przyznać czasem techno lub inne szmerki xD
9.      Masz jakieś zwierzątko ?
Mam psa, trzy koty i żółwia ale żadne z nich nie jest w pełni moje. Marzę o fretce :D
10.   Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa ?
Ymmmm... SpongeBob? :)
11.    Lubisz One Direction ?
Kocham *-*
12.   Jakie miasto najbardziej chciałabyś zobaczyć ?
Jest ich wiele, głownie za granicą tj.: Londyn, Nowy Jork, Los Angeles. :)

Moje pytania:
1. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?
2. Jakiej muzyki słuchasz?
3. Co nakłoniło cię do stworzenia bloga?
4. Jakie jest Twoje hobby?
5. Jak spędzasz swój wolny czas?
6. Masz rodzeństwo?
7. Co daje Ci pisanie bloga?
8. Jakie kraje chciałbyś/abyś odwiedzić?
9. Jakie filmy lubisz oglądać?
10. Co cenisz w ludziach?
11. Jakie masz plany na przyszłość?

Blogi, które nominuję:

3 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie na następny rozdział: http://zawsze-tam-gdzie-ty-opowiesc-o-1d.blogspot.com/?m=1 bardzo proszę o komentarze :-D

    OdpowiedzUsuń