niedziela, 22 grudnia 2013

Liebster Awards

Znów zostałam nominowana do Liebster Awards. Wielkie dzięki za to. :) Pojawi się nowa zakładka "Liebster Awards" tam będę dodawała wszystkie nominacje jak i odpowiedzi. :)

Nominacja od: http://wikussia9.blogspot.com/

Moje odpowiedzi:
 1. Co lubisz robić, jak spędzasz swój wolny czas ?

  • Piszę nowy rozdział bloga, słucham muzyki lub wychodzę ze znajomymi. 

2. Czy masz w domu zwierzęta, jak tak to jakie i jak mają na imię ??

  • W domu nie, niestety jestem alergikiem ale na dworze mam psa 'Bela' i trzy koty 'Kiki, Salem, Pusia'

3. Co jest twoją inspiracją do pisania bloga ??

  • Hm, nie jestem chyba w stanie określić :) Moja wyobraźnia. 

4. Do jakich fandowmów należysz ??

  • Directioners i to chyba tyle. Słucham różnej muzyki ale nie aż tak by należeć do fandomu.
5. Co chciała byś dostać na święta ??
  • Bilet na koncert One Direction i ogólnie wszystko co z nimi. 

6. Co dla ciebie znaczy miłość ??

  • Nie wypowiadam się. ;)

7. Twój ulubiny, najlepszy film ??

  • Wszystkie części Harry'ego Pottera. 

8. Opisz siebie w 3 słowach??

  • Wygadana, dziwna, wredna?

9. Jak można zdobyć twoje zaufanie ??

  • Trzeba się bardzo postarać i pokazać mi się że jest się szczerym.

10. Jesteś optymistką czy realistą ??

  • Raczej realistką. 

11. Jakie jest twoje hobby ??

  • Pisanie bloga. :)



Moje odpowiedzi:

1. Twoja ulubiona piosenka?
  • Nie mam ulubionej. :)
2. Ulubiona książka?
  • Wszystkie części Harry'ego Pottera, wszystkie części Pamiętników Wampirów.
3. Twój ulubiony film?
  • Wszystkie części Harry'ego Pottera.
4. Masz jakieś hobby? Jakie?
  • Pisanie bloga.
5. Co dostałaś/eś na mikołajki?
  • Kinder Niespodziankę. ;)
6. Twój najgłupszy pomysł? Jaki?
  • Za dużo żeby wymieniać. 
7. Noworoczne postanowienie?
  • Odkładać kasę! :D
8. Lubisz święta? Dlaczego?
  • Lubię. Prezenty, jedzenie i po świętach moje urodziny :D
9. Kto jest twoim  ulubionym aktorem/ aktorką?
  • Nie posiadam chyba. 
10. Jesteś rasistką/ rasistą? 0. o
  • Nie wypowiadam się.
11. Dlaczego stworzyłaś/ łeś bloga?
  • Chciałam napisać coś swojego, według mojego pomysłu. :)


Nominacja od: http://allyouneversaytome.blogspot.com/

Moje odpowiedzi:
1. Dlaczego prowadzisz bloga?

  • Ponieważ chciałam mieć coś swojego i przelewać swoje myśli tak by inni mogli je czytać.

2. Ulubione filmy, take które polecasz.

  • Wszystkie części Harry'ego Pottera, obie części Igrzysk Świerci, Twój na zawsze, Donnie Darko.

3. Ulubiony wykonawca.

  • One Direction! :)

4. O czym lubisz czytać blogi?

  • Głównie fanficiony o One Direction. :)

5. Podoba ci się mój blog??? (xd)

  • Jasne, gdyby mi się nie podobał to bym nie zaglądała. :)

6. Ulubione kolory.

  • Nie mam.

7. Jakie masz motto?

  • Nie mam.

8. Ulubione książki.

  • Wszystkie części Harry'ego Pottera, wszystkie części Pamiętników Wampirów.

9. Masz rodzeństwo?

  • Mam, trzy siostry.

10. Nadajesz przedmiotom imiona?

  • Nie, raczej nie. :D

11. Najładniejsze męskie imię.

  • Niall. <3



Nominacja od: http://lovelustdreams.blog.pl/

Moje odpowiedzi:
1. Czemu piszesz bloga?
  • Szczerze mówiąc to nie potrafię dokładnie określić dlaczego. Chyba głównie po to żeby opisać gdzieś to co pojawia się w mojej głowie.


2. Ile masz lat?
  • Ach nieszczęsne 17. 


3. Jakie masz hobby?
  • Głównie to właśnie pisanie bloga. :)


4. Jakie jest Twoje największe marzenie?
  • Pojechać na koncert One Direction, najlepiej w Polsce.


5. Ulubione książki?
  • Wszystkie części Harry'ego Pottera, wszystkie części Pamiętników Wampirów.


6. Ulubione filmy?
  • Wszystkie części Harry'ego Pottera, Donnie Darko, Twój na zawsze.


7. Jakie miasto reprezentujesz?
  • Żadne. :)


8. Masz jakieś życiowe motto?
  • Nie mam.


9. Ulubione imię męskie/żeńskie?
  • Niall i Monika :D


10. Jakie masz noworoczne postanowienie? 
  • Odłożyć trochę pieniędzy. 


11. Jesteś tolerancyjna/y?
  • Wydaje mi się że raczej tak. :)



Nominuję:
Moje pytania:
  1. Jakie książki lubisz czytać?
  2. Czemu piszesz bloga?
  3. Ile masz lat?
  4. Jakiej muzyki słuchasz?
  5. Kiedy masz urodziny?
  6. Do jakiej szkoły chodzisz?
  7. Czy masz rodzeństwo?
  8. Masz jakieś zwierzęta?
  9. Jakie jest Twoje hobby?
  10. Jakie masz plany na przyszłość?
  11. Chodzisz na koncerty?

9 komentarzy:

  1. Nominowałam cie do Liebster Awards po pytania zapraszam do mnie :)
    http://tysiacmiejsc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce nowy rozdział !!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Ci pięknie za nominację ;* nie poszczędziłam jej również Tobie :D
    jeszcze raz dzięki i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To nie wszystkie, kilka komnetarzy mi zaginęło w tłumie i nie mogłam już znaleźć reszty więc wzięłam jedne z nowszych :D

      Usuń
  5. Tak czy siak dzięki za nominację i zapraszam na nowy rozdział!
    http://allyouneversaytome.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. http://milosctomilosc.blogspot.com/Hej zapraszam na nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji, która w pełni Ci się należy. Przeczytałam rozdziały na Twoim blogu i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Bardzo mi się podobają. ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie: spontanicznie-o-1d.blogspot.com dopiero zaczynam, dlatego będę wdzięczna za opinię, jak i wszelkie rady. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Zawsze miło przeczytać słowa pochwały. Jak tylko znajdę wolną chwilę to oczywiście, że zajrzę. :)

      Usuń