czwartek, 9 stycznia 2014

#PolandNeedsWWATour

ROCZNICA AKCJI ‪#‎PolandNeedsTMHTour‬! 3 DNI W TRENDACH!

W zeszłym roku w styczniu, dokładnie 19 postanowiłyśmy zrobić akcje na celu sprowadzeniu chłopców do Polski. 
Akcja ta odniosła się sukcesem, mówił o nas cały świat. Różne strony plotkarskie polskie jak i zagraniczne pisały o tym. 
Pomagały nam różne kraje, mówili w telewizjach i w radiach. 
Wiec wpadłam na pomysł na powtórzenie tej akcji!

‪#‎PolandNeedsWWATour‬

MYŚLĘ ZE TO WSPANIAŁY POMYSŁ I POKAZANIE JAK NAM ZALEŻY ALE MUSIAŁYBYSMY TWEETOWAĆ CAŁE 3 DNI LUB DUŻEJ. MUSIMY POKAZAĆ ZE JESTEŚMY WYTRWAŁE I ZALEŻY NAM NA TYM KONCERCIE!

A zatem hasło: #PolandNeedsWWATour data: 17 styczna (piątek) do niedzieli lub dużej!
Wybrałam tą date bo wtedy zaczyna sie weekend i jest najbardziej zbliżona do 19.

WIEM ZE DAMY RADE TO ZROBIĆ, NO BO KTO JAK NIE MY. TYLKO MUSIMY DAĆ Z SIEBIE WSZYSTKO

WIECIE JAKBY BYŁO FAJNIE GDYBY W TELEWIZJI MOWILI COS TYPU "POLISH DIRECTIONERS PO RAZ KOLEJNY KRÓLUJĄ W TRENDACH" AHH
via. tt 

8 komentarzy:

  1. Co do akcji oczywiście jestem za :) a przy okazji nominowałam Cię do Liebster Awards, po więcej informacji zapraszam do siebie :)

    http://never-ending-story-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Libster Awards :)
    Więcej info. http://mential-stories-from-me.blogspot.com/2014/01/4-i-rented-plane-and-surprise.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O BOŻE CO SIĘ STAŁO Z BLOGIEM?!?! JAKOŚ POBIELAŁ HAHA XDD

    Wszyscy z LBA a ja tu z ośnieżonym blogiem XDD

    LOL czekam na następny rozdział...





    ...tym razem Cię nie zamorduję. No chyba, że się wkurzę XD

    PS #PolandNeedsWWaTour? #AJaWTakimRaziePoproszeNowyRozdział XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. będę trzymała kciuki i życzę powodzenia ;)
    zapraszam no nowy rozdział nanosekundybezciebie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie powiem dobry pomysł!
    W końcu musimy ściągnąć tę 5 wariatów do nas :-)
    Szczerze, stale liczę, że 1 lipca okaze się prawdą <3 <3 <3
    Czekam na nowe opowiadanko!
    Weeeeny! :-)

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. HEJ. Nominuję cię do Liebster Awards ;3. Więcej szczegół na http://very-crazy-duo.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej nominowałam cię do Liebster Awards więcej u mnie
    http://wikus001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. czekamy na chłopaków :c i życzę dużo dużo duuużo weny bo uwielbiam to opowiadanie <3 / Kaś ;3

    OdpowiedzUsuń