środa, 26 lutego 2014

Smutna wiadomość

A więc niestety, stało się. Muszę zawiesić bloga. Chwilowo opuściła mnie wena i nie mam pojęcia jak kontynuować wydarzenia, a nie chcę abyście czekali w niepewności, dodatkowo jeszcze nie mam teraz zbytnio czasu na pisanie, przedmioty zawodowe i egzamin, który będę miała za niecały rok wymaga ode mnie dużego nakładu pracy. Teraz po mojej głowie chodzą plany kontynuowania bloga: historia o teraźniejszości (link do niego znajdziecie po prawej stronie strony) oraz mam pomysł na jeszcze jednego nowego. Mam nadzieję, że mimo wszystko nie opuścicie tego bloga i będziecie czekali na nowy rozdział. ;)
Dużo buziaków dla wszystkich! ;*

16 komentarzy:

  1. Będę czekać :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj :( ale na pewno go nie opuszcze i dalej bede sprawdzac czy sa nowe rozdzialy to juz taka moja rutyna :D inne blogi na pewno tez przeczytam :)
    Niech ta wrna wraca szybko! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholerka ! Tak się wkręciłam w tą historie ;-; no co zrobic :// będe czekała z cierpliwością :) życze przypływu weny :***

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mogłaś mi to zrobić! przebiłaś moje serce na wskroś ;(
    ale cieszę się, że nie rezygnujesz z pisania całkowitego! mam nadzieję, że wena wróci i bede trzymała kciuki ;)
    a co do nowego pomyslu... jestem meeeega ciekawa :D dawaj mi koniecznie znać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee no... ;((((( Kurcze, bałam się że właśnie takiego posta dodasz ;(( Ale na pewno będę zaglądać tutaj codziennie. Zresztą zawsze tak robię.. Mam nadzieję że jednak przemyślisz sprawę i szybko do nas wrócisz.. Tylko proszę.. NIE ZAWIEDŹ NAS ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że wkońcu napiszesz będę czekać ;) Smutno że tak robisz, ale no trudno. życze powodzenia w szkole i weny !! :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę czekała :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę czekała! ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. No przykro mi, że zawieszasz bloga, ale jest zbyt ciekawy by go opuścić ;)
    Będę czekać

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę czekać ;) Powodzenia we wszystkim ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Będe czekać ! Mam nadzieje, że niedługo znowu zaczniesz pisać ! ;)
    Pozdrawiam

    Natalie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moge w to uwierzyć ;( szkoda ale mam nadzieje że szybko ci wena wróci i dobrze wypadnie ci ten egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na cb. Życzę weny <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  14. noo nie. :-((( wróć do nas!
    we-have-got-a-bit-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Będe czekać aż wena ci powróci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O nieeeeeeeee! Bd tęsknić za tym zaaaajebistym opowiadankiem!
    *0*
    Kochana poinformujesz mnie jak wena powróci?
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń