wtorek, 4 marca 2014

Całkowicie nie na temat

Wiem, że to całkiem nie związane z tematyką bloga ale męczy mnie to od rana. Mam upatrzoną rasę psa, którego chciałabym kupić lecz zawsze zapominam jej nazwy.
Pies podobny jest do dobermana lecz budowę ma jeszcze smuklejszą, psyk długi i dość szczupły, krótka sierść praktycznie jakby jej nie było, pies uznawany jest ogólnie za groźnego chociaż czytałam gdzieś, że może być również psem pokazowym. Nie jest to amstaff. Jeśli ktoś ma pomysł jak ta rasa się nazywa to proszę o komentarz.

6 komentarzy:

  1. Specjalnie dla ciebie zajrzałam do swojej encyklopedii psow. Z twojego opisu wyglada że może to być Rottweiler . Jest psem obronnym, pokazowym i jest podobny do Dobermana. ;D Mam nadzieję że trochę pomogłam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rottweiler to potezne psisko :D Ten o ktorym mysle jest szczuply i nie ma zwalow skory jakie Rottweiler ma na karku i pysku. Nie trafilas ale dziekuje za dobre checi. xx

      Usuń
  2. Rottweiler, Dog Niemiecki. Napisze jeszcze jutro jak jakieś znajde. Mam całą encyklopedie psów cos się pomyśli :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie to, chociaż Dog Niemiecki również jest jednym z psów, które mam zamiar mieć w przyszłości. :D
      Dziękuję za dobre chęci! xx

      Usuń
  3. Chart? Nie do konca wiem jak to sie pisze xdd ale piesek tej rasy jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och nie, Charty według mnie są zbyt szczurowate z pyska. :D

      Usuń