środa, 30 lipca 2014

Drogi anonimie...

Anonimie, obrażaj sobie mój blog i moje opowiadanie ile chcesz ale moich czytelników zostaw w spokoju. Chociaż przyznam, że rozważę te 70 rozdziałów. 


________________________________________________________________________

Dostałam kolejną nominację do LBA, za którą bardzo dziękuję. ;)
Nominacja od: http://od-przyjazni-domilosci.blogspot.com/
Pytania:
1.Ulubiona piosenka?
Brak, chociaż ciągle ostatnio słucham 'The Janoskians - This Fucking Song'
2.Jak masz na imię?
Monika.
3.Do której klasy idziesz po wakacjach?
Trzeciej technikum.
4.Dlaczego postanowiłaś napisać akurat taką historię?
Bo chciałabym ją przeżyć.
5.Ulubiony serial?
Dużo ich ale głównie: Teen Wolf i The Originals i Gra o Tron i The Walking Dead i Pamiętniki Wampirów... :D
6.Twoje hobby?
Bloguś.
7.Masz motto?
Nie mam.
8.Imię przyjaciółki/przyjaciela?
Kamcia.
9. Sukienka vs. spodnie?
SPODNIE.
10. Ulubiona para celebrytów?
Liam i Sophia. 
11. Czy popierasz związki homoseksualne? 
Dziwne byłoby, gdybym nie popierała... 

16 komentarzy:

  1. Cóż mogę powiedzieć. Autorka komentarza najwidoczniej zazdrości Ci talentu/bloga/pomysłu/wyświetleń/czytelników . Albo nie wiem o co jej chodzi.
    Bo rozumiem, że może i się jej to nie podobać, ale przecież HALO nie zmuszasz nikogo do czytania. Piszesz bo czerpiesz z tego przyjemność, a jednocześnie przyjemność sprawia nam czytanie tego.
    Nikt nie czyta z przymusu. Nie podoba się, to nie. Rozumiem, może chciała wyrazić swoje zdanie, okej.
    Ale jeśli wyraża się SWOJE zdanie, to nie obraża się przy okazji innych.
    Ale jak widać po lewej stronie widnieje liczba 34 czytelników, czy liczba komentarzy pod rozdziałami.
    To chyba mówi samo za siebie.
    Co do wieku czytelniczek. Skąd ta pewność? Ta osoba zna każdą czytelniczkę? Mnie chyba nie, bo mam lat 16.
    Nie twierdzę że to robi ze mnie niewiadomo jak dojrzałą osobę, ale CHOLERA JASNA trochę szacunku.
    Poza tym, wchodzą tylko Ci, którzy się reklamują.Tak? Powtórka najwyraźniej, bo czytam, a ani razu nie dodałam komentarza z linkiem do mojego bloga.
    Po prostu czytam.
    Zirytował mnie ten komentarz, bo mimo że jestem zdecydowanie na stanowisku że każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie, to do cholery jasnej można to zrobić w normalny sposób, nie obrażając nikogo.
    Cóż, pomijając już fakt tego całego komentarza, co do bloga, zrobisz jak będziesz uważać, to twoja decyzja, ale ja jak najbardziej jestem za kontynuacją i chetnie przeczytam dalsze losy bohaterów.
    Pozdrawiam i życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Asią Horan. Nie przejmuj się jakimś tam anonimem
    Weny!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zgadzam się z Asią. Sądzę, że to dobre, iż wprowadziłaś do historii nowe wątki i je rozbudowujesz. Jak dla mnie to nie jest kombinowanie i psucie, tylko kreatywne myślenie i ubogacanie bloga. Lubie też twoje pozostałe blogi. Nie powinnaś kończyć na 70 rozdziale jak dla mnie 100 to za mało.
    Ps1 Nie przejmuj się ludźmi którzy nie mają odwagi krytykować pod swoim imieniem tylko anonimowo.
    Ps2 Co z tą osobą, która kopiowała twój blog? Sprawa się wyjaśniła?
    Ps3 Pozdrawiam i udanych wakacji Xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam kilka meili do administracji 'blog.pl' aż w końcu blog został zablokowany. ;)
      Dziękuję i nawzajem. xx

      Usuń
  4. Autorka anonimu na 100% Tobie zazdrości bo innej opcji nie ma.Nie przejmuj się takim komentarzem :)
    Ten anonim nie musi tego czytać,jesli mu/jej się nie podoba Twoje opowiadanie,tak jak powiedziała Asia Horan że nikt nie jest zmuszany do czytania i jak ktoś nie chce to nie czyta...PROSTE.
    Ja bardzo chętnie czytam Twoje opowiadanie i losy bohaterów jak najbardziej są realne i ciesze sie z każdego nowego rozdziału :)
    Mojego wieku chyba nie odgadł anonim bo mam o wiele więcej,czyli 20...Więc drogi anonimie nie bierz kogoś swoją miarą:)
    Pozdr. i życzę wiele weny oraz jeszcze raz nie poddawaj się i nie przejmuj się takimi anonimami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem osobą, która czyta, ale nie komentuje. Tym razem postanowiłam zrobić wyjątek.... Na Twojego bloga trafiłam przez przypadek ( było to gdzieś w styczniu) i wciągnął mnie odrazu. Spędziłam całą noc czytając wszystkie rozdziały.... Wchodzę tu praktycznie codziennie z nadzieją, że dodałaś nowy rozdział. Dlatego zdenerwowałam się po tym komentarzu.... Przez tą osobę przemawia tylko zazdrość i widać, że to jakaś infantylna osoba skoro porównuje to opowiadanie do prawdziwego życia. Przecież to logiczne, że to wszystko to jest wymyślone przez Cb....Mam także nadzieje, że nie zakończysz na 70 rozdziałach bo uwielbiam Twojego bloga. Nie przejmuj się także takimi osobami bo nie ma kim. Czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się kochana! Według mnie właśnie rozdziały są coraz lepsze! A jeżeli JEJ się nie podoba to nie musi czytać. Pisz dalej. :* Czekamy z niecierpliwością! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie komentuje twojego bloga bo zwyczajnie jestem leniwa, ale tym razem to sytuacja gryzysowa. Chcę Ci najpierw napisać, że twój blog czyta 17- latka czyli ja. W pewnym sensie uzależniłam się od twojego opowiadania i wybijam ci pomysł z głowy na skończeniu na 70 rozdziale, strasznie się w niego nice go wkręciłam i był on też moją determinacją żeby nauczyć się dobrze Polskiego (jestem z USA) . Moja kuzynka z Polski wiele razy tłumaczyła mi twojego bloga na mój język, chciałam twojego bloga rozumieć sama i ta da ... jak nigdy nie chciałam uczyć się Polskiego tak teraz w miarę umiem mówić. Serdecznie pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na next'a!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się tym anonimem, ktory nie ma odwagi wypowiedzieć swojej opinii bez ukrywania się. I prosze Cię nie koncz tego opowiadania na 70. Weny zycze i do nn xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Liczba wyświetleń też o czymś świadczy jakby nie patrzeć. Nie znalazłam więcej bloga z taką ilością co u Cb... Jestem z tego dumna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaki ból dupy hahahahha xd
    Opowiadanie jest świetne i ten ktoś nie wie co pisze, a czytelników to tylko Ci przybywa <3 :) nie kończ na 70 rozdziałach ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię, trzeba przyznac, choć zgadzam się w fakcie że czasami opisujesz rzeczy niezbyt realistyczne, albo po prostu zaczynasz wątek i nie kończysz xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które rzeczy i na przykład jakie wątki? Jeśli zauważasz takie rzeczy to opisz mi je od razu pod rozdziałem, to się przydaje.

      Usuń
  12. Co do anonima : ból dupy>?
    I do cb: Przepraszma że to powiem ale czy ciebię popierdzieliło aby kończyć?
    Nie kończ... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Popieram wypowiedź po wyżej ;D pisz dalej kocham twojego bloga jest cudnycudny!!! <3 Weny i pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisz do conajmniej 100 rozdziału !! To jedne z najlepszych opowiadań o 1D jakie czytałam ! Nie jest nudne jak flaki z olejem tylko ciągle coś się dzieje i to jest właśnie fajne bo w niektórych opowiadaniach i wątek ciągnie i ciągnie przez kilka lub kilkanaście rozdziałów i człowiekowi aż się nie chce tego czytać. Tutaj właśnie tego nie ma i bardzo fajne jest to że ciągle dodajesz nowe wątki bo przez to opowiadanie jest ciekawe. Ta osoba nie dość że zazdrości ci talentu, wyświetleń, cudownego bloga i czytelników to na dodatek nie jest na tyle odważna żeby powiedzieć to prosto w twarz tylko pisze z anonima i wszystko krytykuje. A hejtować z anonima potrafi każdy głupi co sie sprawdziło i jest to bardzo dziecinne, bo normalna, poważna osoba wyraziła by swoją opinie i się podpisała kim jest. Takie jest moje zdanie i uważam że nie powinnaś przejmować się jakimś zazdrosnym dzieckiem i pisać jeśli sprawia ci to przyjemność. Pamiętaj, że prawdziwi czytelnicy będą zawsze z Tobą i będą Cię wspierać w każdej takiej chwili kiedy jakiś bachor będzie miał atak zazdrości. <3

    OdpowiedzUsuń