niedziela, 25 stycznia 2015

Zawieszam.

blog zostaje zawieszony do odwolania. przepraszam.

12 komentarzy:

  1. Nic nie szkodzi, poczekam ile będzie trzeba. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz mnie zszokowałaś!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, ze odwołanie nastąpi szybko. kocham cię. dobranoc x

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam że przeczytam sobie twoje opowiadanie przed pójściem spać a tu taki szok o_O Nadal mam nadzieję, że to jednak jest żart (tak jak tam ten z ukończeniem przez który omal nie dostałam zawału xd)
    Wierzę jednak że podczas tej przerwy w pisaniu nabierzesz weny i wrócisz z głową pełną pomysłów.
    @ffantazjaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekać xx życzę weny kochana.!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda :( .... Ale będę czekała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog został nominowany do Bloga Miesiąca: Styczeń. Wszelkie informacje znajdziesz u nas na stronie. W razie jakichkolwiek pytań, pisz do nas na e-mail.
    Pozdrawiamy,
    Administracja Spisu1D
    http://spis1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam. MAM NADZIEJĘ, ŻE NIEDŁUGO WRÓCISZ!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ale mam nadzieje że nie za długo :) Życze weny ;*

    OdpowiedzUsuń