czwartek, 18 września 2014

Kończę.

Skoro już przykułam waszą uwagę, chciałabym zaprosić Was na nowego bloga, który powstał po połączeniu pomysłu mojego i pomysłu małejW. Pojawił się już prolog, pierwszy rozdział w roboczych, a nad kolejnymi już myślimy. Mam nadzieję, że blog trafi w wasze gusta. Zapraszam do czytania i oczywiście komentowania. Chciałybyśmy prosić byście wyrażali swoje opinie ponieważ chcemy wiedzieć co zmienić, poprawić... :)

A z tym kończeniem to oczywiście taki żarcik. Kocham Was! xx

3 komentarze:

  1. boże nawet nie wiesz jak sie przestraszyłam ja przeczytalam naglowek.......... aż wstrzymałam oddech XDDD a tu proszę niespodzianka kolejny blog na pewno zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabije cie! :D ja tu juz łzy w oczach miałam, aa tu jednak zostajesz. Czekam na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko!! Nawet nie wiesz jak mnie wystraszyłaś! Nigdy więcej tego nie rób! :D Czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń